Friday 13 August 2010

melepas geram

Betul ke org kata pasal perangai aries…ni dek kerana aku sentap hal meeting semalam sampai menitiskan airmata dpn en hashim…tahla..tak bley control…aku macam tak bley nak maafkan si AMS tu dah…merangkap jiran belakang umah aku ja pun…kalau dia rasa aku tak berkelayakan napa tak mai sound aku depan…semalam dalam meeting sembunyi celah laptop…nampak sgt takdak telur…..gggrrrrr..alasan diberi nak masuk cikgu dia…aku dah bosan dgn politik ofis…rasa rindu sgt kat sekolah…tgk la aku try for 6 bulan…tak ok aku rasa kena decide la,….hal meeting semalam sgt2 aku sentap..ya aku hanyalah gred 41…beza dgn dia yang hanya 44 kup ( ceh umur dah 45 pun baru 44 kup…) sempat lagik aku mengata ni…)suka ati I la…ni kan tempat I meluah perasaan)…..ya allah bgla aku ketenangan,….aku memg tak leh tgk muka dia si jawa tu dah

3 comments:

Intanterpilih said...

rezeki hak allah...100%...minta dan berserahlah...in the end of the day, percayalah...orang orang yg kuat politik ni actually nothing..picisan....tak effect pun life as a whole...SO STOMACH IN, CHEST OUT, CHIN UP, WALK PROUDLY!

Wann Hairani said...

ala siannye mel.bg aku kita dlm 1 organisasi ni saling memerlukan..ada keje yg kita pndai buat,ada keje org lain yg pandai so apa nk kecoh sgt gred2 tu.dh mcm kasta plak ye :( biarlah org mcm tu..but like u said kalau x happy keje situ & ada peluang yg lebih baik mmg patut consider right..all the best mel!

yasmine said...

skang dah ok kot...hehehe..insyaalah