Tuesday, 28 February 2012

Thursday, 23 February 2012

Doa mummy

Ya allah lindungi anak-annakku

Wednesday, 22 February 2012

AKTIVITI KOKURIKULUM



baju tunas putri dulu baju putih skirt coklat..

Masa sekolah rendah darjah 4 kalau tak silap mummy kakak joint tunas puteri...balik paksa mak n pak (tok n wan) beli kat bazar kangar...aduhai dikenang balik kejam kan? maklum sepasang lengkap mencecah rm50 skali batch n scarf....waktu itu rm50 adalah sgt besar bagi seorang surirumah dan kerani....kejam kan?

paknjang ( my adik) plak pakai scout...itu pun mahal gak..tapi kasih mak dan pak walaupun tak disebut berusaha jugak mengadakan baju baju seragam tu....sian mak dan pak sentiasa berkorban apa saja pada anak-anak...ntah ntah baju depa sendiri tak bertukar..tah-tah masa itu agaknya ikat perut pi kerja seminggu kerana nak bela 6 orang anak kan?

Sunday, 12 February 2012

Dinner

moh makan luaq..tkdk idea masuk..sesaja masuk n br tgk harrga..19.90 per head..okey la gak harganya n sedap nyaaaaa..kat sg merab ja

Friday, 10 February 2012

Cincin

Ni cincin kawin..satu beli kat poh. Kong satu lagi kat my diamond..pas kawin sampai skang tk beli pun cincin baru ...