Tuesday 17 August 2010

bufet ramadhan

kalau sesetengah orang kata bufet ramadhan ni gaya hidup tp for me n hubby berpada2...aku punya prinsip mudah setakat below rm50 per kepala memang affordable n bleh pi makan..kalau lebih maaf aku tak minat la..bukan apa..fulus tak sebanyak itu nak pi makan ber 3 ( bayar 2 je) n mahal nak mampus...biar la org kutuk aku kedekut pun...heheeh...so secara berhemah aku belanja nyer esok nak g picc jer yang murah,,,berbaloi atau tak nanti la i review...aku tak mampu nak amik buffet memahal...

ok la gak pasal duit claim dah masuk...bley g buffet ramadhan....kita org sederhana...belanja biar berpada yer....

1 comment:

mrs shaifull said...

min, bab duit tu satu hal, tp pg tadi baru dengaq berita, ada lbh kurang 70 tempat yg menawarkan buffet ramadan tu gunakan bahan x halal, so better be careful.. dah lama x sembang2 kat sini ;)