Sunday 15 August 2010

dugaan ramadhan



setenang hati aku...berkocak jugak hati aku..mode sedih ..heheeh


apa apa yang terjadi sepanjang ramadhan yang baru 6 hati berlangsung hanyalah sedikit ujian...( selepas membaca buku motivasi)...kalau kita redha dengan apa yang terjadi hati kita akan tenang walaupun sukar melupakan apa yang terjadi...mood dan motivasi kerja sebenarnya menurun...tapi yang paling penting aku masih ada kawan-kawan rapat kat ofis...sila, am, kak mas, kak miha, en ali yang byk bg semangat pada aku...kekawan blogger..cewah2...pun bg semangat...hubby n yasmine..mak n pak aku...adik beradik...sgt2 bg aku semangat..rezeki kita bukan pada org lain...semua di tangan tuhan...ya skang aku dah redha sementara mendapat tempat baru...kerja sejujur hati...moga berkat pendapatan nak bg mak, pak n bg makan anak aku....

No comments: