Thursday, 25 April 2013

Kakak

Span ni masuk hidung dah seminggu..sian kakak seminggu sakit hidung

Tuesday, 23 April 2013

Salah

Kakak..mummy  mintak maaf pukul kakak smlm..kakak melawan kan dah dapat habuan..bila kakak tidur sedih dan pilu hati mummy..tapi mummy tak nak kakak makin melampau..semua kakak suka dan minat mummy belikan..tapi bila kakak degil malam tadi ha kan dah dapat habuan..tiap hari mummy tak pernah lupa mendoakan kakak dan adik..jangan tinggal solat sayang..diterangi hati terima pelajaran..dilindungi allah dunia dan akhirat..
Selalu mummy dan tak pernah pukul kakak macam semalam tapi kakak melampau..mummy tahu kakak hatinya bersih..lepas kena semalam mummy peluk dan kakak minta maaf mummy rasa sayu sangat..I luv u sayang...

Sunday, 21 April 2013

Sunday, 14 April 2013

Saya 34

Eh byk kan nombor ni...alhamdulillah ..tp itu kalendar yunani.. kalau kalendar islam brapa eh...sebenarnya bila umur kita meningkat makin mengurang kita punya bateri hidup.. perasan tak..takutkan... ya allah panjangkan usiaku untuk perkara bermanfaat...panjangkan usiaku agar aku dapat mendidik anak2ku ke jalanmu...dapat berjasa pada mak dan bapaku...berkhidmat untuk keluarga ku...hadiah harijadi dari en aim..hahah..dah dapat lama...pandora ja pun...hihi..tq sebab pilih sendiri dgn paksaan....

Friday, 12 April 2013

Ni la hobinya

Sepah brg

Selepas satu projek

Nk pengsan rasa eh bila asyik kuar ni .. tp dah cari rezeki kañn

Saturday, 6 April 2013

Friday, 5 April 2013

Anak ke 2

Bulan bz

Bulan ni sgt byk keluar ke juk ju meeting jpn malas sehhh

Keciwi

Testing hp baru adalah seronok hihi