Tuesday 2 March 2010

ARJUNA- DEWA

sudah kudaki gunung tertinggi
hanya untuk mencari dimana dirimu
sudah kujelajahi isi bumi
hanya untuk dapat hidup bersamamu

sudah kuarungi laut samudera
hanya untuk mencari tempat berlabuhmu
tapi semakin jauh kumencari
cinta semakin aku tak mengerti

reff: akulah arjuna yang mencari cinta
wahai wanita cintailah aku

mungkin kutemui cinta sejati
saat aku hembuskan nafas terakhirku
mungkin cinta sejati memang tak ada
dalam cerita kehidupan ini


ini lagu yang aku suka sgt tak tau pasai apa...sgt puitis..byk org tanya tp aku takdak la jawapan..cuma aku rasa sedap telinga aku dgr...


lagu khas dari cik putih pulak untuk mummy dia aku rasa lagu ni

ibu ibu engkaulah ratu hatiku
bila ku berduka
engkau hiburkan selalu
ibu
ibu

ni lah lagu yang dia suka nyanyikan pada mummy dia kalau mummy baring-baring n sambil bawak keta..sungguh touching la...

No comments: