Wednesday, 27 June 2012

camelia dan yasmine

mereka yang sangat dan sentiasa sayangkan saya...tidor malam berpelukan...sampai bila yer....
kalau marah pasal bosan silalah lihat diri camelia..angin betul kalau lama-lama keluar...

Tuesday, 26 June 2012

Kakak time mengarut ni la dia...

Tuesday, 12 June 2012

It sounds selfish

Macam- macam ragam orang ni...bila kita baik seolah kita tak kisah...so bila kita bertegas nampak kita sangat pentingkan diri...cuma nak elak masalah di kemudian hari ja....itu lebih baik dari kita merungut dan menyakitkan hati orang di masa depan kan..lagi pun dah tua ni malas nak stress n pk masalah orang lain...thats it...

Monday, 11 June 2012

Jiran

Jiran depan umah saya ni sangat baik..dah pindah pun awal tahun hari tu..tapi pagi ni saya dikejutkan dengan berita kematian dia yang sangat tragis..arwah meninggal kemalangan dan semasa kemalangan berlaku dia sedang menyusukan anak yang baru berumur setahun lebih...ya allah kasih ibu sampai ke akhir hayat...baliau orgnya lemah lembut...cantik dan sangat caring orangnya...al fatihah....untuk hasnah binti hamzah...

Friday, 8 June 2012

Kisah 2 Beradik

kekadang letih gak dengan 2 orang ni..kalau depa tidoq sunyi sangat...sian lak tu..tapi kalau dedua tak tidoq adoi tak larat nak main ... kalau tgh drive siap la kalau lama sangat mau hingaq 2 beradik ni nak suh berenti minum-minum la...nak bebas dalam keta...nak buat lagu mana keta comel sangat...

Thursday, 7 June 2012