Saturday, 28 January 2012

Thursday, 26 January 2012

We part 2

Bosan malam malam tadik so ronda bridge

Wednesday, 25 January 2012

We

Sunday, 22 January 2012

Indahnya berkasih sayang

Jumpa tun mahathir

Wah best arinih terjumpa tun mahathir masa pi minum kat umai..dia peramah cakap utara..so I pun cakap utagha la..tun bleh amik gambaq..bulih bulih..dia selamba ja tk macam akak rosmah salam kita mcm nak tarik tgn..awat I ada bwk kuman kaaaaa..tun dak salam kita siap cakapp atuk kat kakak td..

Tuesday, 17 January 2012

adakah semua lelaki seperti dalam novel

oh tidak jawapannya...itu semua khayalan penulis...kalau takdir kawin macam bapak yasmine dan camelia merana la jiwa harap pakwe atau laki macam gitu...rasanya melalui pengalaman kekawan kat opis mahupun luar opis semua lelaki sama ja diabad ni...semua kita sebagai mak kena pk...kena uruskan...dan finally kita yg stress...hal umah, hal tempat kerja, hal sekolah anak, hal pi pasar, hal p carefour,....dah pupuskah lelaki nak buat semua tuh?...

stress tapi pengurusan stress adalah sgt penting...alhamdulillah bekerja...so bleh la ada kekawan senasib nak luahan perasaan kan....aduhai..pepagik lagi dah sakit kepala...mode hari ni sedih....

Saturday, 14 January 2012

My weekend

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Buat decision

Sifat aku nih satu ja aku selalu tk consistent bila nak buat decision.padahal kekadang tu hal ni kecik je..pas buat decision mesti menyesal..kalut tk tentu pasal..
Ceritanya hanyalah dimulakan dgn pembantu pra call aku kelmarin kakak dpt sekolah pra..aiyooo sekolah skang dah byr yuran almost 1k..tkan nak burn..mcm mana ek?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Sunday, 8 January 2012

Ingatan dan peringatan

Bila ada kehilangan yakni kematian ia sebenarnya mengingatkan kita..semua pasti ditinggalkan..
Subuh yang sunyi ni melihat wajah permata hati aku sedih aku rasa dan memang tk bersedia melalui saat itu..
Mungkin itu yang sahabat aku lalui kan..ayu pergi meninggalkan seorang permata hati yang comel,baik dan terang hati..
Ya allah panjangkan usia aku untuk aku didik dan besarkan mereka ke jalanmu..amin..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Wednesday, 4 January 2012

coretan buat anak gadisku

kakak yg comel pagi pagi jgn la buat drama...serabut otak mummy..padahal kakak baru umur 4 thn...blum pun pas spm...tak nak g sekolah presint 11, tak nak gi sekolah teacher thama....ntah memana la dia nak pi....ptg ni kena tgk lagik skali napa dia tk mau pi sekolah....ntah napa dulu senang ja pi sekolah...sejak thn ni nak sekolh mummy....padahal mummy garang mcm singa jaaa

Monday, 2 January 2012

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone