Thursday, 29 March 2012

Kakak. Kakak

Still sama buatt homework arini lam kete

Wednesday, 28 March 2012

Tabiat kakak

Buat homework pagi pagi n kalau tk. Sempat buat dalam kereta..aadoi ppitam mak cikgu anak buat homework last minute ja..

She loves to:

1.Tgk iklan
2.Dgr mummy nyanyi
3.Main bb
4.Tarik rambut kakak

Adoi sgt. Geramm tgk camelia nya gelagat.nk gigit lehhh
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tuesday, 27 March 2012

She 8

She 8 months

Jendul macam bapaknya

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Friday, 23 March 2012

Monday, 19 March 2012

kakak adik n mummy




pic lama tp sgt sayang..baby baru 3 bulan masa nih....

Saturday, 17 March 2012

Thursday, 15 March 2012

Sunday, 11 March 2012

Wednesday, 7 March 2012

TOYS

Sangat suka tengok toys kat blog yang jual n kalau p toyzone kat Parkson n ToyrUs...penanh gak beli 2 3 mainan kat fisher price tapi adik dengan kakak ni cam lebih kurang ja sama peel...main sekejap sangat pastu humban dalam stor...play doh sekali set acuan tu toksah cerita melambak...napa la main kejap sangat...kitchen set...mirror set bagai main 2 hari ja...sayang betul....yang tetap ditelek main tetap gak benda lain...eh napa ya...skang plak sibuk nak barbie..tapi syarat adalah iqra' 5 dan baca yang sgt lancar....promise boss kakak kata...hihi...

Saturday, 3 March 2012

Mmmm

Ada one akak panel my meeting namanya hjh masahmah.dia kata "jamilah satu kebaikan awk buat tuhan dah balas..ini didunia lagi nampak" sesambil sarapan kami sembang kosong hal anak-anak..tapi sampai skang terkesan dihati bila ingat "satu"itu..padahal "satu" itu penah membuatkan saya tersgt susah tau..alhamdulillah kerana yang "satu" itu allah balas jalan dan lorong yang luas kini..ya allah betapa besarnya kuasa mu..selalu dulu rasa sukar sgt tp kini..saya dah mampu merasa lega..ya. Allah ya karim
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Friday, 2 March 2012

Thursday, 1 March 2012

Setiap saat

Setiap saat inillah dlm fikiran mummy sayang..