Sunday, 27 February 2011

17 minggu..

pejam celik..muntah pening kepala...dah 17 minggu...23 minggu lagik la nak bermula bgn malam lagik...adoi macam malas ja...dah la skang macam makin malas...plg teruk malas pegang baby kecik terutama anak org...isy isy...buruk perangai mak kamu ni yasmine...

sabtu balik ipoh...tido ja...malas pi dapur...tau tau semua dah siap...dah la umah org tu...suka suka ati...adoi...

Tuesday, 22 February 2011

lum selesai

awat la samalam termuntah lagik..siap dalam kereta pukul 6 masa nak g alamanda dgn cik putih..."mummy muntah ker"..."aah"..."jap"...dalam satu plastik penuh gak mummy muntah..ni mesti kes makan sandwich telur dgn mayonis yang lazat berkrim...malas pulak kakak utih muntah...sian dia..macam g2 la dia kalau mummy muntah ajer...masti dia akan muntah gak nak nak plak muntah yang dia nampak...malam tidoq la kami 2 keletihan...dok

Monday, 21 February 2011

w 16 already

makin ok alhamdulillah...makin rajin buat kerja rumah..tp malas melayan kakak..sian kakak...tp berazam ptg ni nak kena rajin layan dia melukis n menulis...sian dia..2 ari lepas terkial- kial mengasah pencil color sendiri....

Saturday, 19 February 2011

Thursday, 17 February 2011

kalau dah rezeki..

lepas 8 thn berkhidmat baru kelmarin dapat surat mendapat elaun kritikal ...pelik...tp dah rezeki sebat jer la...bulan mei baru masuk duit tunggakan..ni la namanya rezeki anak dalam perut kot...ehheeheh...

kakak sayang


sayang kakak yasmine...
pagi pagi jgn merajuk...
mummy sayang kakak seperti nyawa mummy sendiri...
mummy bertuah ada kakak yang sangat memahami...
semoga peranagai kakak macam sekarang sampai bila-bila...

kakak i luv u

mummy: kakak sayang siapa...mummy ker daddy...

yasmine : kakak tak dengar

mummy : takpa la...mummy pun tak nak tanya

yasmine: heheeh...sayang mummy,,,sayang tok, sayang wan...

mummy : banyak nya kakak sayang

yasmine : mesti lah....

budak pandai hargai org tua...tp org tua...kekadang terlupa nak ucap sayang pada org yang di sayangi....

Wednesday, 9 February 2011

mmm..14 w 5 d...

berat naik banyak...dari 45 kg to 50kg...baby besar 16w plak...adoi....yasmine ke 2 ker ni...dulu kakak pun macam ni....kuar kuar memang sgt besar utk bdn mak dia...alahai anak omak...lagik 2 minggu kena mgtt...dr takut diabetes sebab baby dah besar....

Tuesday, 8 February 2011

14 weeks pregnancy

...letih masih ada...tp dah bleh mula masak kelamarin...huuh..goreng drummet n kubis kicap....pagi ni buat sarapan nasik goreng udang seroi...yummy gak...macam biasa at least sekali sehari la muntah...jap g nak makan apa ntah la...

yasmine dah g sekolah semula..n ok la..dia happy jer..balik asyik suh ajar ja....mummy letih tp ku gagahi jua..