Sunday 13 June 2010

surirumah

penat menjadi surirumah..lebih penat dari dok ofis...since sarmi dah balik semua aku buat sorang...en aim ok la..menolong la gak terutama hal yasmine...pagi pagi dia la memesoh cik putih aku tu...kul 5.30 aku dah bangkit...macam tak cukup tgn ja rasa...aku sgt bangga kekawan yang dok umah, urus umah...macam mak aku dulu..tak cukup sehari buat kerja umah..macam sabtu ahad baru ni..aduhai..tp pasni aku nak reschedule aku nyer jadual mop la..nak buat 2 ari skali..sejak last week aku buat everyday...penat..aku tak leh tgk umah sepah...nak marah anak ja rasa...isy isy...

1 comment:

Wann Hairani said...

aku mop & sapu rumah x terkira dh berapa kali sehari...aku pun sama xbleh tgk rumah sepah2 & lantai kotor. paling best sapu, mop lantai mlm2 bila budak2 semua dh tido ha nampak bersih je rumah kita ahaks bangun pagi berterabur semula. tapi kalau ada spot2 yg kotor aku mop situ ajelah.buat slow2 mel, aku nye style i'll do it in my own time kalau x sempat aku tgk je dulu yg penting buat yg penting2 dlm list tu e.g masak ke, sidai baju ke, kalau dh siap2 semua baru mop lantai tu.take care ye kaki baru baik tu