Sunday 20 June 2010

2 cerita..


happy father's day to daddy yasmine - aim muhammad ezany...to my pak hj abdul rashid bin puteh...i luv both of u...

ada 2 persamaan 2 lelaki dalam idup aku ni...2 2 suh mummy yasmine jadik cikgu...n dua dua sgt sgt pemalas kemas umah..bleh g2..

dulu dulu aku ni tak nak sesangat jd cikgu...tp pak aku suka paksa aku..pas spm aku dpt pengajian matematik kat ipda..aku tak mau pi pasal nak masuk matrik..then pas abis degree sibuk btoi suh aku jadik cikgu..tp btoi bila ikut mak bapak aman dunia..anak yang patuh aku jd la cikgu...

kenal en aim...suka la aku jd cikgu...kan cikgu byk cuti..huhu

3 comments:

Wann Hairani said...

byk cerita tu :p cerita tersurat, cerita tersirat,semua ada :)

mrs shaifull said...

min, jd cikgu blh blk umah awal, x mcm keja ofis :( huhuhuuuu

yasmine said...

ehehe...hehe,,ct btoi..rindu nak sek