Monday 22 March 2010

setiap yang hidup pasti mati..

terasa takut bila dgr ada org meninggal lebih lebih lagi pada umur yang muda..macam aku ni..yalah 20-30 an pada aku masih sgt muda..kita baru nak merasa bg belaian kasih sayang pada anak..baru nak berbakti pada mak bapak...semoga apa yang aku cita2kan akan tercapai kalau dipanjangkan umur...mohon dipanjangkan umur la..dikurniakan kesihatan yang baik...

thn lepas adik ipar aku meninggal pada umur yang muda 28 thn...meninggalkan anak yang umur pada masa itu hanya 8 bulan...ni semua sedikit sebanyak mengingatkan aku la pada umur kita yang sebenarnya pendek...kesian anak...

tp org kata mati mak lagi menyedihkan pasalnya kasih sayang mak melimpah ruah..kasih sayang ayah memg melimpah ruah...tp kalau dah kawin lain mcm mana kan..hehehe..takpa la itu semua takdir tuhan..plg penting sekurang kurangnya kita berdoa setiap hari di panjangkan umur kita..

2 comments:

mrs shaifull said...

min, siankan kalau tinggal anak terkontang kanting, sapa nak jaga anak kita sama mcm kita jaga..

yasmine said...

btul tu siti...tak leh imagine