Wednesday 3 March 2010

2 tahun 5 bulan




kekdg ada seseorang yang akan menyakitkan hati kita dgn kata anak orang ni orang ni dah boleh cakap dengan tidak pelat, dah pandai beritahu ini ini...aduhai hello makcik that budak yang u maksudkan lahir bulan 4 that means tua skit dari my doter...yet mana ada budak dia nyer perkembangan sama la "makcik" n jgn compare plzzzz....my mom dia tk penah compare we all tau..even dia nya 6 cucu lain pun tak compare...aku ni byk gak la baca parenting tips...aduhai makcik punya anak semua menjadi ker?

2 thn 5 bulan ni yasmine dah kenal alif ba ta...sampai wau baru...hehehe..dua hari baru fully iqra dgn dia...ala cd yang ajar..mummy dia ajar bukan nak ikut sgt..dia ajak main ajer...hehehe...byk jugak dah vocab dia skang ni..walaupun pelat...aku kira dah ok la..aku pun tak nak push sgt..biar dia learn from dia nya environment...suka lukis fish ( fish ker) eheheh...lukis muka daddy...tersangat suka sing...byk gak la activities we share together..painting...craiting clay..mummy pun tk nak dgr sgt org tua tu compare apa2...ala anak dia pun bkn jd orang sgt...MOTIF..entry yang tersangat emo...hehehe...

4 comments:

mrs shaifull said...

min, aku setuju tu, budak2 perkembangan dia x samalah, pedulikan org camtu min..hang buat pekak ja walaupun x pekak.

yong said...

aku pun setuju min...depa bukan tau anak kita cammana...kita yg dok ngan dia... ckp makan semua la ngan dia...biaq pi la kat depa...mcm ct ckp buat pekak ja...lama2 depa jemu la...

mrs shaifull said...

ish hidup bila umur bertambah ni mcm2 masalah la, susah betoi jadi aku..

mama apih said...

Alaa...sedihnya tgk cik puteh sob..sob...wpun begitu tetap gebu...