Wednesday 10 March 2010

keputusan periksa..dan mak cik putih


suka posing diva makcik ni..

entry 1:

masa aku nak amik result ya allah puny la dup dap sgt perasaan..alhamdulillah...mak aku tersgt happy..kirap enat lelah dia tersgt berbaloi...

entry 2 :

masa aku jd cikgu..huh sama la perasaan aku..maklumla kalau budak tak berjaya..memg aku frust..terutamanya kelas yang depan2...kelas belakang dikira lulus adalah sgt baik...

entry 3 :

aku sgt sgt berharap nanti kegembiraan mak aku akan berpanjangan pada aku semoga puteri aku yang sorang berjaya juga dan tak melupakan mummy dia sebagaimana aku ingat pada mak aku tiap saat..

iktibar dari cerita ni...mmm...semoga aku dpt didik cik putih sebagaimana ibu bapa lain yang berjaya didik anak menjadi anak yang sempurna dunia dan akhirat..amin...

3 comments:

mrs shaifull said...

min, insya-allah, sama2 kita doa, aku pun takut gak, susah kan nak didik anak ni sebenarnya, takat nak jaga sapa pun boleh..

mama apih said...

Anak hang ni mmg fotogenik la...comei n gebu ja aku tgk...geram,geram...
InsyaAllah, berkat didikan mak cik Putih...cik Putih mesti berjaya punyalah...heheh

yasmine said...

ct...tu lah..tgk budak budak la..aduhai takut sgt tau..

ayu..itu dia tgh nyanyi iqra'..alif di atas aaaa...ba di atas baaa...