Tuesday 17 November 2009

pembantu rumah larikan anak

nauzubillah..rasanya anak dah besar aku dah taknak pakai bibik la...dah la semalam si sarmi emo..menangis plak..katanya rindukan anak..hmmm..btoika...wonder gak aku...then aku cam biasa akan suh dia call family dia la..tanya hal anak dia..n then dia bgtau depa nak duit..20 juta...mak ai..banyaknya...duit dia pada aku rasanya dalam 3 ribu ja baru..yalah asyik antar ja..bila masa nak menyimpan kan...huhu....

aku balik kerja semalam plak aku tgk dia tak tutup api gas...huhu..dari pukul 8 gamaknya sampai 4.30 ptg....takpa la esok aku akan gembirakan dia pi aquaria..

2 comments:

mrs shaifull said...

min, la ni mcm2 jadi kan, menakutkan ja, try la cambodian plak, dengaq cerita mcm ok sket :)

yasmine said...

aku ni dah trauma agen menipu...