Thursday 5 November 2009

hari yang indah


setiap ari indah dalam idupku...having a small family makes me happy...alhamdulillah...yasmine saffieya dah pandai cakap even pelat...dah besar dah....keja yang tak susah di sini..keja yag gaji aku rasa memg tak setimpal apa yang aku buat memg make my day...yolah gaji yang agak lumayan...keja byk tapi tak stress..apo lagik nak....jgn la di uji dgn ujian besar....itu antara doa aku setiap ari...dalam idup ni kalau tak kaya macam siti nurhaliza pun takpa..setakat gaji gomen macam aku ni...ada anak..ada suami bertanggungjawab pun dah dikira bersyukur...tak penah la aku mimpi nak berangan kaya macam siti nurhaliza n datuk k...btoi dak?....

di pagi jumaat yang mulia ni elok la aku menginsafkan diri skit dgn kurniaan tuhan pada aku...pada anak aku...pada suami dan juga pada mak bapak aku....semoga kami semua sihat...selamat...bahagia dunia dan akhirat....

No comments: