Tuesday 24 November 2009

mmmm...jauhkan lah aku dari dugaan

....aku jd org yang bukan diri aku...huk huk..senang cerita aku takut kalau satu hari nanti aku ni terlupa aku ada tanggungjawab sebagai anak,mak dan isteri...aku tgk ramai sgt org yang baya2 aku pas bercerai menjadi org lain.dalam maksud yang lain atau ayat yang mudah...pas bercerai jadi macam budak umur 16 thn...bukan 1 atau 2...tp banyak sgt..lupa anak2...lupa kita ada maruah mak bapak dan keluarga yang nak jaga...kalau la idup aku ditakdirkan jadi janda ( ya kita semua tak minta..tp kalau takdir )biarla aku jd ibu yang dapat besarkan anak2 aku jd org yang taar pada agama dan keluarga...aku taknak aku yang sepatutnya jd pembimbing anak2 aku aku pulak yang jd remaja..sama sama hanyut dengan anak....nauzubillah...aku cakap ni n tulis di blog hanya untuk mengingatkan diri aku....yasmine saffieya...mummy janji dan tanam cita2 mummy dari hari pertama mummy tau mummy mengandung mummy akan bimbing sayang jadi seorang manusia yang sangat tahu hala tujunya di dalam hidup....

tetiba syahdu pulak pagi2 ni...bukan apa aku terasa sangat2 insaf bila aku byk membaca hal2 gejala tak elok ni..elok la aku ingatkan diri....

No comments: