Monday 23 June 2014

ANAK TAK BERDOSA

Aduhai menangis menengok tv pasal anak OKU yang ditinggal mak dia dalam keadaan macam tu..semua orang salahkan ibu dia..termasuk aku..cuma aku pelik...seorang ibu jadi macam itu mungkin tekanan yang dia hadapi..sian anak tu..mana ayah budak tu..tertanya jugak aku...kalau bercerai nampak sangat tak sayangkan anak...memang anak tu cacat...tapi takkan la sia ayah..nenek dan saudara mara pun tk penah tengok...ni penyakit orang kan...walaupun bercerai...ingat la cucu..anak saudara...nak harap jiran ker...sedih sedih sedih...kuasa allah...melorongkan anak ni ditemui...tak pernah pulak kita terpikir kan... seingat aku..hari gaji benda pertama aku buat mesti anak dan mak nombor satu duit tu diasingkan...anak kita sayang sama sahaja...doa pada anak setiap hari..kasih sayang pada anak melimpah ruah...alhamdulillah...jangan la kita mendapat hati yang tertutup dengan perasaaan kasih sayang...nauzubillah...

No comments: