Thursday 17 May 2012

Kalau dah Rezeki

Ya allah sungguh aku bergenang airmata ptg tadik..check kenaikan pangkat n alhamdulillah memang rezeki mak dan anak-anak aku agaknya...teringat kesusahan aku masuk kpli dulu...duit memg cukup makan dan penah rasa down yang teramat...susah masa tu hanya tuhan yang tahu... 2004 bila posting aku pinjam duit pak 3 ribu...ingat lagik pak baru vss bernas n aku tkdak pilihan...aduhai..dapat ja gaji terus bayar sedebuk kat pak pasal taknak susahkan dia...perit hanya tuhan yang tahu..kat maktab aku penah makan sekali ja sehari pasal tkdk duit menunggu elaun yang tak masuk masuk...bila dah masuk dah kena bayar itu ini...aduhai.....alhamdulilla tak yah tunggu lama cukup 8 tahun dah dapat 44...syukur ya allah rezeki mak dan yasmine n camelia....semoga perancangan aku dpt 44 ni terlaksana bila dapat payslip baru...yehhhhh....:))

No comments: