Wednesday 6 October 2010

KAK YUS..

Citer hal kak yus ni sebenarnya nak cerita last week...ari sabtu ujung bulan november aku dapat email dari juki our coursemate masa study kak yus kat sime darby medical centre...sakit dalam jiwa aku baca email tu...kak yus sakit kanser...menangis aku pagi hari...pelik en aim tgk...

kak yus sebenarnya kawan aku masa belajar dulu...dia la cikgu dan sifu aku tambah tambah subject telecommunication...kak yus, emileen ngan kak lyn...jasa depa 3 byk sangat pada aku...selalu tlg aku waktu otak aku dah beku...dah lama sgt aku tak jumpa kak yus..last masa dia kawin...dlam 8 thn tak jumpa...n ari sabtu aku pi melawat...air mata aku kawal taknak nangis depan dia...sian kak yus...dalam usia muda..32 thn dah diuji sakit kanser lymphoma stage 2....doa saya pada yusniza yusuf semoga sembuh...makin kuat demi anak2 dan keluarga kita....

1 comment:

mrs shaifull said...

mcm2 dugaan dlm hidup ni, utk kak yus, semoga diberi kekuatan...