Tuesday 27 October 2009

BULAN YANG SESAK

pembayar tegar...hehehe


awat ler bulan ni aku terasa sesak yang amat..adakah duit aku tak berkat...like my MIL selalu ckp..kekdg kecik ati gak..maklum la anak dia selalu gak meminjam kat aku...aku ni jer tak penah meminjam kat org...


takpa la..as long as pinjam n byr even byr mcm prepaid yang minimum masih lagik aku terima la...macam kredit kad payment...tp aku ni takdak la amik interest..amik interest mau kaya la pasni...


skang ni dah jadik menteri kewangan ke arah merealisasikan hajat en aim nak abiskan utang kredit kad n utang pada mummy yasmine...


takpa la...at least ni la tjawab yang berat aku dpt selepas 3 thn kawin...heehheeh...pening gak buat belanjawan utk org yang target nak settle utang dalam masa 3 bulan..bleh ka?....


hopefully la...yasmine sorry after quinny stroller yang menghampiri mummy punya elaun...no more for this year..ur shoe also nope ok...kita kasik semangat daddy awak nak abiskan kredit kad dia n nak beli keta baru..heehehe...bleh ker?....

No comments: